sobota, 9 marca 2013

50 twarzy Greya

"Cały Lublin czyta Greya " haha. Nie dziwie się.

Ta książka porywa wszystkich. Wciąga niesamowicie. Nie mogę się od niej oderwać, szukam ciągle nawet minuty wolnego czasu i zasiadam z laptopem. Gdy jestem poza domem- z telefonem. Grey jest przy mnie :D
Okazuję się, ostatnio że z kim nie zaczne rozmawiać zaraz się okazuję ze czyta Greya :D Wchodzimy do kiosku kupić głupie doładowanie i co widzimy ? W gazecie płyta z muzyką z ksiązki. Idziemy do empiku- TOP 40 na górnej półce cała trylogia.

Książka wow. Mocno podniecająca, mrożąca krew w żyłach, ogromnie ciekawa, nieprzewidywalna,straszna. Jestem pod wielkim wrażeniem.

Przeczytałam już 1 tom. Prawie 700 stron, no niezłe wyzwanie jak dla mnie. I chce więcej. Co się wydarzy w tych pozostałych 2 tomach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz