poniedziałek, 11 lutego 2013

A o to kosmetyki wszechczasów ! Używałam, testowałam mnóstwo szamponów, odżywek, masek i nic nie pomogło moim suchym włosom. Suchym poprzez rozjaśnianie ich na kolor blond przez jakiś czas. Bardzo je tym osłabiłam, zniszczyłam. I przez długi czas nic im nie pomagało. Nawet sauna ozonowa na włosy nie pomogła. Dopiero seria kosmetyków firmy Loreal "Absolut Repair". To okazało się prawdziwym lekarstewem dla moich włosów :)
Loreal Absolut Reapir to pełna kuracja regenerująca włosy zniszczone. Przeznaczona do włosów matowych, zniszczonych, pozbawionych energii, o rozdwojonych końcówkach, trudnych do rozczesania i przemęczonych róznymi licznymi zabiegami. Moge w 100 % polecić te kosmtyki.



Na szczęscie serum jest wydajne i zostało mi go jeszcze połowa :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz