niedziela, 17 lutego 2013

Powrót

Mimo że były to tylko 3 dni szczęsliwi czasu nie liczą :) własciwie 4 dni, 24h z Toba ;> zwariować można :)
Ahhhh świetnie było, jakie góry są piękne zimą. Nawet od nas z balkonu jak pierwszego dnia sie obudziłam i wyszłam na balkon zaniemówiłam ;o jaki widok ! Magia, czułam się jak w jakiejś krainie czarów :D Widoki, krajobraz, ludzie wszystko w tym Zakopanym jest cudowne. Jacy tam są mili ludzie ! :) Byliśmy naprawde pod wrażeniem :) Wszystko jest tak magiczne,że aż trudno uwierzyć :) Ale to się działo naprawde !

Cholernie bałam się stoku,ale jak wjechalismy kolejką i ujrzałam góry strach jakoś przeszedł na chwilę. Do czasu aż musiałam z tego stoku zjechać ! Ile razy leżałam w nartami do góry :D ale zjechałam chyba z 5 razu w końcu ;D mistrz:D
I jazda nocą na nartach też ma w sobie coś :)

Takie magiczne chwile, tuż za oknem widok na góry kto by nie chciał się budzić majać takie śniadanie przed sobą ? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz